• İzmir Atatürk Organize Sanayi
  • info@dorukyazilim.com.tr
  • Çalışma Saatleri: 9:00 - 18:00

Bizimle iletişime geçin!

Müşterimize her zaman yardımcı olmak için buradayız. Sorunuzu Cevaplamak İçin 7/24 Arayabilirsiniz.

+90 533-217-75-67

Thumb

ERP Süreç Danışmanlık Hizmetleri

Rekabetin hergün daha da arttığı, Ürün, hizmet ve fiyatlama rekabetinin hızla daraldığı günümüzde, kurumların iş yapış şeklinin iyileştirilmesi, kurum içi süreçlerinin etkin olarak yönetilmesi, işlemlerin izlemesi ve denetlenmesi fark yaratan faktörlerden biri olmaktadır.

Süreçlerin oluşturulması, iş sahiplerinin belirlenmesi, ihtiyaç analizinin yapılması, ölçümlerle performansların izlenmesi ve bunların iyileştirilmesini kapsayan çalışmalar süreç yönetimini oluşturmaktadır.  Süreç yönetimi ile yaşanan belirsizliklerin ve verimsizliklerin giderilmesi amaçlanır.

İşletmelerde süreçlerin etkin yönetimi için; kurum hedeflerinin belirlenmesi ve fonksiyon bazlı süreçlerin gerisinde kalmaması, sorumlulukların netleştirilmesi, tekrarlı işlerin belirlenmesi ve ortadan kaldırılması, departmanlar, kişiler ve süreçler arasında oluşan iletişim sorunlarının ortaya çıkarılması ve giderilmesi gerekmektedir.

İşletmelerde yapılması gereken süreç çalışmalarının başlıcaları nelerdir?

  • Müşteri odaklı olarak, iş süreçlerinin tasarlanması ve gözden geçirilmesi,
  • Çalışan memnuniyetinin arttırılması,
  • Verimlilik baz alınarak süreçlerin değerlendirilmesi ve tasarlanması.
  • Organizasyon yapısının departmanlar arasında çatışma ve iletişimsizlik yaratmayacak şekilde oluşturulması,
  • Denetim süreçlerinin netleştirilmesi ve kontrollerin kişi bazlı değil de süreç bazlı hale getirilmesi.
  • Süreçlerin birbirlerine olan etkilerinin analiz edilerek doğru tespitler ile entegrasyonlarının etkin olarak gerçekleştirilmesi.

İşletmelerin rekabet gücünün arttırılması, müşteri ve tedarikçi memnuniyetinin istenilen düzeye çıkarılması, çalışan verimliliğinin ve memnuniyetinin arttırılması ile birlikte işletmenin logaritmik olarak büyümesine imkan sağlayabilmektedir.