CONNECT BANKA

Genel Bakış

Connect Banka, bir işletmenin hesaplarını ve çalıştığı banka şubelerini ERP üzerinde bir araya getirerek banka işlemlerinin güvenli, hızlı ve kolay bir şekilde, mükerrer giriş yapmadan gerçekleştirilebilmesini sağlıyor.

Farklı bankacılık işlemleri tek noktada

Havale, EFT, çek-senet, fatura ve maaş ödemeleri gibi pek çok banka işlemi, Connect Banka sayesinde şubeye gitmeden veya internet bankacılığına gerek kalmadan tek tıkla ERP üzerinden gerçekleştirilebiliyor.

Özellikler

Operasyonel verimlilik

Her ölçekten işletmenin kullanabildiği Connect Banka, bankacılık işlemlerini kolaylaştırarak operasyonel verimliliği artırıyor.

ERP ile entegrasyon

Connect Banka’nın ERP sistemiyle entegrasyonu sayesinde, bankacılık işlemleri tek tıkla ERP üzerinden gerçekleştirilebiliyor. Böylece işlem kolaylığının yanı sıra zaman tasarrufu da sağlanıyor.

Sistemdeki bankalar

Connect Banka; Akbank, Yapı Kredi Bankası, Garanti Bankası ve Vakıfbank gibi Türkiye’nin önde gelen bankalarıyla doğrudan entegre şekilde çalışıyor.

Connect Banka hakkında detaylı bilgi için bize yazın,